Середа, 23.05.2018, 04:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Загінецька ЗОШ І - ІІ ступенів

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 17
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Звіт директора
[ Викачати з сервера (52.5Kb) ] 04.06.2013, 21:26

ЗВІТ
директора
Загінецької загальноосвітньої школи 
за період з 22.06.2012 по 25.05.2013

 

     За наслідками атестаційної експертизи школи (з 05.05.2009 по 18.05.2009), школа отримала схвальну оцінку – «добре».

1. Організація навчально-виховногго процесу

1.1.1. Укомплектованість закладу педагогічними кадрами, умотивованість їх розстановки. На 01.09.2012 року школа була оптимально укомплектована педагогічними кадрами.

1.1.2. Освітній рівень педагогічних працівників.

Учителів всього 14: з них з вищою освітою 12 – 86%

                                   здобувають вищу – 1 – 7%

                                   середня спеціальна – 1 – 7%

 

1.1.3. Організація атестації педагогічних працівників

      Рівень організації у проведення атестації – планово, безконфліктно, оформляються відповідні документи. Атестувалось – 5

1.1.4. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників (стажування, курси підвищення кваліфікації, перепідготовка тощо)

    Забезпечується право педагогічних працівників на підвищення кваліфікації, створюються умови для підвищення фахової майстерності вчителів. Замовляються підвищення кваліфікації(своєчасне проходження курсової перепідготовки при ХОІППО)

   Проводилось 5 педагогічних рад, працювали методичні об’єднання.

1.1.5. Наявність педагогічних працівників з почесними педагогічними званнями та нагородами (за звітний період) Не має

 

1.1.6. Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників.

1.1.7. Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес. Організація науково-дослідницької та експериментальної роботи.

     Робота педагогів школи у міжатестаційний період. Кожен вчитель протягом міжатестаційного періоду працює над певною проблемою із впровадження різноманітних інновацій у свою педагогічну діяльність.

1.1.8.Організація методичної роботи та її результативність.

     Протягом 2011-2012 навчального року школа працювала над єдиною методичною проблемою «Оновлення навчально-виховного процесу шляхом активного впровадження інноваційних технологій». Виховна проблема школи «Спільна виховна робота школи, батьків, громадськості з виховання учнів». Працювали методичні об’єднання вчителів:

 - вчителів початкових класів(голова Малишко О.Б.);

- вчителів – предметників(голова Зеленська О.В.);

- класних керівників(голова Шаповалова В.В.);

- психолого-педагогічний семінар (Приймак Г.М.).

1.1.9. Профорієнтаційна робота, спрямована на вибір учнями педагогічної професії проводиться, про що свідчить кількість випускників школи, які закінчили та навчаються у педагогічних вузах.

    Проводиться професійна орієнтація щодо популяризації професії педагога.

1.2. Матеріально-технічна та навчально-методична база

1.2.1. Загальний стан будівель та приміщень навчального закладу

    Відповідність стану будівель і приміщень державним санітарним правилам  та нормам – так.

1.2.2. Зовнішня естетична культура загальноосвітнього навчального закладу

     Стан шкільної та пришкільної території: приміщення побілено ззовні, територія школи постійно обкошується, наявні навчально-дослідні ділянки, квітники.

1.2.3. Дотримання техніки безпеки, охорони праці

     Пожежний інвентар, наочність з техніки безпеки  - наявні. Створюються безпечні умови праці та навчання, протягом поточногоь року постійно відбувалась заміна дощок підлоги у тих місцях, де була потреба, а також стелі, у тих місцях, де була потреба (коридори, класна кімната 7 класу, вчительська).

Випадків повязаних з порушенням техніки безпеки не було.

1.2.4. Стан матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів, лабораторій, майстерень, спортзалів, спортмайданчика, навчально-дослідних ділянок та ін.

Забезпеченість обладнанням, меблями відповідно до Типових переліків, передбачених для даного типу школи задовільна.

1.2.5. Забезпеченість сучасною комп’ютерною технікою

    Ефективність використання запровадження комп’ютерних інформаційних технологій, відповідність програмного забезпечення діючим навчальним програмам відповідає сучасним вимогам. Усі вчителі мають сертифікаційний тест «Курс Microsoft із цифрових технологій».

1.2.6. Забезпеченість, навчально-методичною та довідковою літературою, ефективність їх використання

      Бібліотекар школи своєчасно подає заявку на підручники у райво. Рівень забезпечення навчально-методичною літературою відповідно до вимог навчальних програм достатній.

1.3. Фінансове забезпечення діяльності закладу

     Державних кошти використовуюються ефективно, матеріально-технічних та фінансових ресурсів, залучення додаткові джерела фінансування. Протягом поточного року надходила спонсорька допомога від ТОВ «Герром-Інвест Україна», СФГ «Мендрик А.О.»(Мендрик А.О.), СФГ «Перлина» (Перейма А.А.), Михайлівське лісництво (Луцьков Ю.М.), батьківська допомога. Дана допомога використовувалась на організацію сніданку у пришкільному дитячому відпочинковому таборі з денним перебуванням «Капітошка», новорічні подарунки та солодощі, придбання канцелярських товарів.

2.1. Рівень навчальних досягнень учнів

   Відсоток учнів, які засвоїли навчальні програми на високому та достатньому рівнях 64%.

2.1.1. Рівень навчальних досягнень учнів за результатами річного(семестрового) оцінювання – відповідає переважно достатньому рівню.

2.1.2. Рівень навчальних досягнень учнів за результатами контрольних випробовувань з базових предметів інваріантної складової навчального плану- відповідає достатньому рівню.

 

2.1.3. Розбіжність між рівнем навчальних досягнень за результатами контрольних випробовувань – задовільний рівень.

2.1.4. Результативність участі учнів у районних олімпіадах, конкурсах – низький рівень

2.1.5. Участь учнів у районних олімпіадах, турнірах, конкурсах МАН тощо.

Учні школи постійно беруть участь у різноманітних районних олімпіадах, турнірах, конкурсах, проте рівень низький.

2.2. Результати виховної роботи

2.2.1. Ступінь впливу навчального закладу на соціальну адаптацію учнів

Учнями дотримувались статут, правила внутрішнього розпорядку навчального закладу.

     Педагогами постійно проводиться робота щодо покращення стану відвідування учнями навчальних зпнять, профілактика правопорушень та згубних звичок. Класні керівники постійно підтримують зв’язок із батьками своїх вихованців.

2.2.2. Стан розвитку учнівського самоврядування

  Учнівське самоврядування. У школі працює Рада міністрів. Керує Радою міністрів голова ради міністрів. Рада міністрів керує міністерствами. Міністерства:

-         освіти;

-         внутрішніх справ;

-         охорони здоровя і спорту;

-         милосердя;

-         фінансів;

-         правозахисний центр;

-         трудова комісія;

-         прес-служба.

  

2.2.3. Участь учнів у виховних заходах

 У традиційних виховних заходах: День знань, свято Вчителя, свято Осені, Новорічна ялинка, День Соборності України, зустріч випускників 5,10,15,20,25 років після закінчення школи, День святого Валентина, Шевченківські дні, День 8 Березня, День сміху, День космонавтики, День довкілля, День Перемоги, День Європи, Свято Останнього дзвоника, День захисту дітей, випускний вечір тощо. У виховних заходах беруть участь всі учні.

3. Планування та контроль

3.1.1. Концепція розвитку навчального закладу

     Навчальний заклад відповідає концепції розвитку та державній політиці у галузі освіти

3.1.2. Планування діяльності навчального закладу

   Плани та заходи спрямовані на розвиток закладу дієві. Підрозділи закладу освіти спрямовані та взаємодіють з органами учнівського самоврядування, батьківським комітетом, батьками.

3.1.3. Ефективність управлінських рішень

   Накази, розпорядження ефективні та відповідають діючим нормативним документам

3.1.4. Впровадження інновацфійних технологій в управління закладом, інформаційне забезпечення діяльності закладу

Рівень компютеризації навчального закладу – наявний  1 НКК(11 копютерів).

3.1.5. Якість внутрішкільного контролю

Система роботи з боку директора школи (відвідування уроків, виховних заходів, класних батьківських зборів, їх аналіз уроків) ефективна.

3.1.6. Введення ділової документації

Дотримується Інструкція з ведення ділової документації: правильно оформляються класні журнали, книги контролю.

3.1.7. Взаємодія з органами місцевого самоврядування, громадскістю (радою, учнівським комітетом, піклувальною радою навчального закладу та ін.)

   Співпраця:

- сільська рада;

- Михайлівське лісництво.

3.2. Суспільний рейтинг навчального закладу

   Рівень співробітництва та взаємоповаги між учасниками навчально-виховного процесу за відгуками батьків, учнів, випускників школи позитивний.

 

4.1. Створення умов для забезпечення прав і свобод учасників навчально-виховного процесу

   Керівництвом закладу дотримуюються визначені у нормативно-правових актах, посадових обовязках угоді з працівниками права учасників навчально-виховного прпоцесу. Стан охоплення дітей навчанням позитивний. 

4.2. Забезпечення соціальної підтримки дітей-сиріт, дітей з малозабезпечених сімей та інших учнів із соціально вразливих категорій

   Дітей – сиріт, дітей з малозабезпечених сімей та інших учнів із соціально вразливих категорій – не має.

4.3. Організація харчування учнів

    Рівень оргнанізації харчування позитивний.

1 – 4 класи  харчуюються за державні кошти.

5 – 9 класи харчуються за батьківську плату, яка надходить на придбання продуктів через спецрахунок школи. Спонсорська допомога облікується та списується згідно вимог.

4.4. Стан дитячого травматизму

   Випадків дитячого травматизму протягом  поточного року під час навчально-виховного процесу не було.

   Класними керівниками систематично проводяться інструктажі щодо вивчення правил з техніки безпеки під час проведення уроків та в позаурочний час, про що виконуються відповідні записи у журналах інструктажів.

4.6. Забезпечення умов для збереження здоровя учнів

   Учасники навчально-виховного процесу обслуговуються місцевим ФАПом, який розташований недалеко(380 м) від школи.

  

4.7. Стан фізичного виховання (фізично-оздоровчі заходи, спортивно-масова робота тощо)

   Умови для фізичного розвитку створені. Спортивно-масова робота школи позитивна. Учні школи є постійними учасниками районних змагань. Призове місце виборено в районних дитячих спортивних іграх «Старти надій» серед учнів сільських загальноосвітніх закладів  - третє місце.

4.8. Організація відпочинку та оздоровлення учнів, педагогічних працівників

   Щороку при школі працює пришкільний дитячий відпочинковий табір з денним перебуванням «Капітошка». Так, цього року планується оздоровити  30 учнів. За допомогою батьківської плати у таборі організовано дворазове харчування. Обід – бюджетні кошти. Сніданок – батьківські кошти.

У 2012-2013 навчальному році було здійснено:

  • поточний ремонт приміщення школи всередині та ззовні;
  • на харчоблоці:  відремонтовано бойлер гарячої води, очищено каналізацію на вигріб;
  • виконані роботи для прийому дітей початкової школи;
  • побілка, утеплення надвірного туалету;
  • ремонт спортивної кімнати(фарбування панелей, настил підлоги);
  • ремонт подачі проточної води;
  • благоустрій території школи та впорядкування ландшафту квітниками;
  • встановлено 51 пластикове вікно, 5 зовнішніх пластикових дверей;
  • внутрішні откоси зроблено своїми силами;

·        передплачено журнали, газети, своєчасно замовлено посібники, підручники

 

Категорія: Мої файли | Додав: shurik
Переглядів: 279 | Завантажень: 40 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz